אימון עסקי לעסקים קטנים

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

להיות עצמאי זה חתיכת סיפור. אני יודע. גם אני כזה!

ובעיקר לאלו מאיתנו שהם נותני שרותים – עצמאיים ובעלי עסקים שעבורם לשווק, זה תכלס לשווק את עצמם.

לכן עבור מי מכם שאתם שם, זה מורכב וקשה ובמיוחד שיווק, פיתוח עסקי, מכירות, אדמינסטרציה, כספים וכל מה שמסביב לעשייה עצמה.

מכירים את התחושה? "תנו לי לעבוד במה שאני אוהב ותשחררו אותי מכל השאר…"

לא פעם לקושי הזה נלווה גם אתגר מקצועי. בתהליכי הליווי לעסקים נידרש גם לנסח את תהליך העבודה , לדייק אותו, להבריק אותו ולעשות אותו למיוחד ותפור לכשרון שלכם.

זו תחושה נפלאה ומעצימה כאשר תגלו שיש לכם דרך ייחודית, שיטת עבודה, שהיא ממש אתם.

וזה עוד יותר חזק ומרגש כשנזהה שיש לכם קהל מטרה שהוא הכי רלוונטי לכם ואם רק תשיגו עוד לקוחות מהקהל הזה, אתם והעסק שלכם תפרחו…

נשמע חלום?

אז זהו, שלא!

בדיוק כדי להשיג את זה עברתי לימוד והכשרה יעודית לאימון לעסקים קטנים. מטרתו המרכזית של התהליך לזהות ולנסח את הכשרון שלכם במנוחים מקצועיים ולזהות מיהו קהל המטרה האידאלי שלכם.

ואחר כך לבנות את כל תשתיות העסק: מוצרים, תהליך, שיווק, מכירות, כספים וכו כדי שיהיה לכם עסק רווחי אבל הכי חשוב – עסק שמדוייק בדיוק לכם!

אולי אתם במקום טוב ומחפשים לקפוץ מדרגה. ואולי אתם במצב שחווים:

  • שחיקה
  • לא מצליחים להרוויח מה שהייתם רוצים
  • בתחושה שהעסק שלכם תקוע כבר יותר מידי זמן
  • מאד רוצים לעבוד אבל אין מספיק עבודה
  • אתם יודעים מה צריך לעשות, אבל לא מצליחים לזוז קדימה ולפעול

 כל אלה הם סימפטומים לכך שפועלים עליכם שני כוחות –

  1. כוח מקדם: שדוחף לשווק, להתפתח וליזום;
  2. כוח בולם: שפועל מאחורי הקלעים, מכרסם במוטיבציה שלכם ומשאיר אתכם במקום.

התוצאות בשטח הן שמעידות איזה כוח יותר חזק.

למה בעצם זה קורה? מה מצאתי לאורך השנים בליווי עסקים?  העסק לא מדויק לכם.  לא נותן ביטוי מלא ואמיתי לכישורים, ליכולות ולתשוקה שלכם.

בטחון – תשוקה – משמעות אלו שלושה מנועים שחייבים להיות דלוקים כדי לקדם בהצלחה עסק עצמאי.

מטרת תהליך הליווי האישי לבעלי עסקים שאני עושה  מזה שנים, נועד להביא אותך למקום של הכרה במסוגלות האישית, חיבור ליכולות השיא ומיקוד עסקי ברור.

מה מייחד את המודל שלי לליווי עסקי לבעלי עסקים ?

בשיטות יעוץ  ואימון עסקי מסורתיות בדרך כלל עושים מספר צעדים:

  1. מזהים תחילה את הפוטנציאל הטמון בשוק או נישה של העסק
  2. בודקים מה נדרש בשוק הזה כדי להצליח בו ולכן מה נדרש מבעל העסק (מטפלים, עורכי דין, אדריכלים, גננים, עורכי וידאו, צלמים, יעוץ ארגוני, מעצבים לסוגיהם) ואלו יכולות יש לפתח בבעל העסק על מנת להתאים לשוק
  3. עושים גם ניתוח ואבחון של המחסומים האישיים שיש לטפל.
  4. יוצרים אסטרטגית פעולה יעוצית שכוללת את הכוונה והדרכה לכל מרכיבי העסק המצליח.

בתהליך הליווי העסקי לבעלי עסקים שאני עושה, אנחנו שמים בהתחלה את כל אלה בצד!

למה?

כי זה לא רלוונטי כדי לבנות עסק מצליח בר קיימא! פשוט ככה.

לא נתחיל לטפס על ההר לפני שנדע שזהו ההר שבעל העסק אמור לטפס עליו.

אז מה כן?

איך עוזרים לעצמאיים ונותני שרות לבנות עסק ייחודי, מדויק, בריא וכזה שאפשר לבנות עליו לאורך שנים?

לב תהליך הליווי העסקי הוא לזהות עבור אנשים את הכשרון שלהם, ולנסח אותו במונחים מקצועיים ששייכים לתחום שלהם.

היתה לי מתאמנת שאמרה – אתה אלוף בלנסח לאנשים את עצמם כמו בדרך שהם לא יכלו לדעת שזה מי שהם, לפני שפגשו אותך.

והשלב החשוב הבא יהיה לזהות את קהל המטרה האידאלי שלהם.

כי מאד קריטי לעסק לזהות מיהם האנשים שמדויקים לעסק ולבעל העסק. אותם אלו שקל להצליח איתם ואחר כך מהווים מקפצה לעסק ולתחושת הערך של בעל העסק.

העקרון המרכזי הוא – העסק מותאם לאדם, ולא מנסים להתאים את האדם לעסק הקיים.

לא מספיק להיות מעצבת פנים בעלת יכולת-על לראות חללים בראיית תלת מימד, עורך דין שבית המשפט הוא המגרש הטבעי עבורו, אמנית שרואה מול עיניה את התוצאה המוגמרת עוד לפני שנגע בחומר, או מטפל בעל 'קרני רנטגן' מולדות.. 

כדי לממש ולתרגם את יכולת השיא לתוצאות יוצאות דופן,  צריך לזהות ולדייק אותה, לנסח אותה ולבנות סביבה את כל תשתיות העסק. זוהי ליבת תהליך הליווי העסקי לבעלי עסקים קטנים.

התוצאה: מה שהיה אינטואיטיבי, הופך למנגנון שאפשר לסמוך עליו – יכולת-על ממשית שאפשר לשווק אותה, להציג ללקוחות, ו.. להמיר לתוצאות מוחשיות: סיפוק פנימי, עניין ורווחים כלכליים.

הבעיות המשמעותיות בעסק נפתרות ברגע שנוצרת התאמה מדויקת בין העסק לאדם.


בוגרים ממליצים על אימון עסקי בהנחיית דויד גולן

5/5

"מכל פגישה, יצאנו עם המון השראה ומוטיבציה.

הבנו הרבה דברים על העסק, תובנות קריטיות לגבי המיקוד העסקי שלנו (מי הלקוחות הרצויים, מה השירות שאנחנו מציעים וכו׳).

קיבלנו "מצפן" גם לתקופות מאתגרות. התובנות מהתהליך מלוות אותנו ואת הפעילות העסקית שלנו כל הזמן."

As We Design
עיצוב מותגים
5/5

"התאמנתי אצל דויד ארבע שנים. הוא מאמן מוכשר, יש בו שילוב של רגישות אנושית עם הבנה עסקית ומנטלית עמוקה.

שהיו בעיות דויד עזר לי לייצב את העסק, למצוא פתרונות ולפעול במרץ להשיג מטרות."

גיל ט.
מומחה לרישום פטנטים
5/5

"אני ממליץ עליו בפשטות, על כל שקל שהשקעתי זכיתי פי עשר"

לוטן מורד
קראיייטיב האוס גרופ בע"מ
5/5

"האימון העסקי עם דויד היתה השקעה כלכלית שחזרה פי כמה מונים. כבעלים, הבנו מהו באמת הערך הגבוה שאותו יש לנו לתת ומשם הדרך לבנייה מקצועית משמעותית היתה קצרה מאוד.

האימון העסקי עם דויד היתה השקעה כלכלית שחזרה פי כמה מונים. התהליך בנה עבורנו סט כלים מהותי בבניית החברה.

כבעלים של עסק רב שנים, הבנו מהו באמת הערך הגבוה שאותו יש לנו לתת לשותפינו ולקוחותינו, ולמדנו לאורך התהליך במה אנחנו באמת מוכשרים, ומשם הדרך לבנייה מקצועית משמעותית היתה קצרה מאוד."

נעמה ואורי דגן
ZEEK Visual Storytelling
5/5

"עשיתי אצלך תהליך של מיקוד עסקי. עזרת לי לראות דברים שלא ראיתי קודם, דברים שאני עושה אינטואיטיבית, שמעולם לא למדתי אותם, הם פשוט טבועים בי. הם חלק ממה שמשך אותי למקצוע ולעיסוק שלי, אלה כלים שמשמשים אותי בעבודה יום יום, הם הייחוד שלי, הם מתנות שיש לי, ומדהים שבכלל לא הייתי מודעת אליהם, עד כדי כך הם היו שקופים לי. וכל עוד הם היו שקופים, היה לי קושי להסביר או לתקשר חלק מהאיכויות שבעבודה שלי.

עשיתי את התהליך, נעלם הערפל, הגיעה בהירות, ואיתה התרגשות והקלה. כיף. זה נתן לי את הבטחון לדבר אחרת, לא כמו כולם, לא בניסוחים הסטנדרטיים המקובלים בתחום שלי, אלא, מה אני עושה, ואיך אני עושה את זה, באמירה האישית שלי."

מיכל אופיר
עיצוב ואדריכלות פנים
5/5

נסכת בי בטחון לפתוח ערוץ הוראה חדש, המשלב את היכולות הטיפוליות האחרות שלי, ולדבר בשפה שרבים יכולים להתחבר אליה. 

ממליצה בחום לכל בעל עסק הרוצה למצוא איך הוא ממקסם עצמו ואת העסק שלו. 

ענבל תעוז
מטפלת, הילרית ומורה ליוגה תראפיה
קודם
הבא
צרו קשר

/ 5.

דילוג לתוכן